preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zorke Sever

Primjena matematike

Evaluacija projekta

Autor: Elvisa Sekulić, 20. 6. 2024. 00:01

 [više]

Dvorci - primjena matematike

Autor: Elvisa Sekulić, 3. 6. 2024. 00:04

U okviru eTwinning projekta Primjena matematike, učenici osmih razreda su se upustili u izazovnu zadaću izrade makete dvorca, uključujući proračun površine i volumena. Svaki učenik imao je slobodu odabrati bilo koji dvorac iz svjetske riznice arhitekture kao svoj model. Proces je započeo crtežom mreže za svako geometrijsko tijelo koje će kasnije činiti dio makete. Preciznost i pažnja bili su ključni pri oblikovanju i lijepljenju pojedinih dijelova. Nakon što su konstruirali sve elemente, uslijedilo je njihovo pažljivo slaganje. Matematička komponenta projekta zahtijevala je izračunavanje površine osnove i volumena svakog tijela, kako bi se dobila ukupna vrijednost za cijeli dvorac. Projekt je kulminirao stvaranjem PowerPoint prezentacije koja je sadržavala ne samo tehničke detalje, već i zanimljivosti o odabranom dvorcu, kao i opis cijelog procesa izrade. Učenička kreativnost, entuzijazam i organizacijske sposobnosti došli su do izražaja kroz ovaj projekt, demonstrirajući kako matematika može biti primijenjena u stvarnom svijetu.

 

 [više]

Svjetski i Europski tjedan novca

Autor: Elvisa Sekulić, 26. 3. 2024. 15:49

U sklopu Svjetskoga i Europskoga tjedna novca, naša je škola provela niz edukativnih i interaktivnih aktivnosti s ciljem podizanja svijesti o financijskoj pismenosti među učenicima nižih i viših razreda. Učenici su kreativno izradili vlastite novčanice te plakate na temu financijske pismenosti. Ovom smo ih aktivnošću poticali na razmišljanje o novcu, štednji i pametnom upravljanju financijama te važnosti financijske pismenosti. 

 

Učenici su se natjecali u znanju rješavanjem Kahoot kviza. Pitanja su bila usklađena s obrazovnim ishodima Programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Poduzetništva, Građanskoga odgoja i obrazovanja te Osobnoga i socijalnog razvoja za osnovne i srednje škole. Djeca su odgovorila na pitanja o odgovornom upravljanju novcem, štednji, pametnom ulaganju te postavljanju životnih i profesionalnih ciljeva. Posebno je zanimljiv zadatak bio prepoznavanje  novčanica prema prikazima građevina na njima, što je učenicima omogućilo bolje razumijevanje i prepoznavanje valute koja je u svakodnevnoj upotrebi. Učenici su trebali prepoznati građevinu koja se nalazi na novčanicama eura (npr. 5, 10 i 20 eura). Osim toga, istražili su mrežne stranice Europske središnje banke i riješili kviz o financijskoj pismenosti. Kvizovi su bili usmjereni na praktično primjenjivanje znanja stečenog Programom međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja, uključujući Poduzetništvo, Građanski odgoj i obrazovanje te Osobni i socijalni razvoj. Pitanja su bila usklađena s Nacionalnim strateškim okvirom financijske pismenosti potrošača, potičući učenike na razmišljanje o odgovornom upravljanju osobnim financijama, štednji i ulaganju kao i postavljanju životnih te profesionalnih ciljeva. 

Ministarstvo financija Republike Hrvatske, kao nacionalni koordinator, predvodilo je ovu inicijativu naglašavajući važnost financijskoga obrazovanja. Slogan ovogodišnjega Svjetskog tjedna novca “Zaštiti svoj novac, osiguraj svoju budućnost” i slogan Europskoga tjedna novca "Desetljeće jačanja europskoga financijskog obrazovanja: Što dalje?" odražavaju težnju k osnaživanju pojedinaca za bolje financijsko upravljanje. Cilj je ovih aktivnosti bio poticanje građana, posebice mladih, na aktivno promišljanje o financijama, čime se doprinosi izgradnji temelja za sigurniju financijsku budućnost. Ove je godine, obilježavanje Svjetskoga i Europskoga tjedna novca bilo usmjereno na dodatno podizanje svijesti o važnosti financijske pismenosti, što je ključno za osnaživanje pojedinaca u upravljanju vlastitim financijama. Financijska je pismenost ključna za sigurniju budućnost, stoga je važno da se svi educiramo i osnažimo u tom području. 

Galerija fotografija:

 [više]

Svjetski dan voda

Autor: Elvisa Sekulić, 22. 3. 2024. 23:19

22. ožujka se obilježava Svjetski dan voda, a u našoj se školi ove nastavne godine taj datum obilježava kao projektni dan ekoškole. Program, koji je vodila učenica Paula Tomljenović, započeo je našom ekohimnom „Čuvari prirode” u izvedbi zbora „Zorkine zvjezdice“ uz pratnju učiteljice Anite Novaković. Potom su učenici Dramsko-recitatorske skupine, koju vodi učiteljica Elena Salaj Potočki, izveli scensku točku. Prisutnima se obratila ravnateljica Zvjezdana Martinec. Uslijedila su učenička izlaganja.

Učenici 5. a razreda Teo Horvatin i Borna Večerin su predstavili rad „Nevidljiva voda“ (mentorica Elvisa Sekulić). Učenice 7. c razreda Lea Orlovski i Franka Antoliš su predstavile izradu samoodrživoga mini vrta (mentorica Valentina Abramović Andlar) dok su učenici Ivan Malekinušić i Ivan Filipović (mentorica Valentina Abramović Andlar) predstavili aktivnosti tijekom kojih su Zorkini zadrugari upotrijebili reciklirani papir. Svoj su projektni zadatak koji se odnosio na kruženje vode u prirodi predstavili učenici 5. b razreda Kata Jančić i Fran Radman Prebeg (mentorica Tamara Đurđević Filipović).  Rezultate ispitivanja vode iz gornjega i donjega toka potoka Jelenke su predstavili učenici 8. b razreda Ivano Brlek i Lea Vezmar (mentorica Tamara Đurđević Filipović). Učenici 6. c razreda Tena Jurčec i Lucas Lopar su predstavili aktivnosti koje su proveli učenici 6. razreda s učiteljicom Teom Dolenčić Dundović. Voditeljica Učeničke zadruge „Zora“ Valentina Abramović Andlar se obratila svim prisutnima te pohvalila rad učenika i svojih kolega koji su doprinijeli uspješnoj provedbi projektnoga dana, a koji je jedan od uvjeta za održavanje statusa ekoškole. S voditeljicom Učeničke zadruge „Zora“ Valentinom Abramović Andlar su u koordinaciji projektnoga dana sudjelovali učitelji Antonijo Boškić, Anita Novaković i Elena Salaj Potočki. Na hodniku su postavljeni panoi na kojima su izloženi brojni učenički radovi - plakati izrađeni tijekom nastave geografije (mentorica Ivana Bobinac-Culović), hrvatskoga jezika - vodena lirika (mentorica Diana Kajganić) i prvoslovke (mentorica Sanja Kos), matematike – udio vode u ljudskome tijelu (mentorica Elvisa Sekulić), postavljene su makete kruženja vode (mentorica Tamara Đurđević Filipović) te je izrađen i postavljen okvir za fotografiranje (mentorica Natalija Budetić). Učitelji edukatori-rehabilitatori, učiteljice razredne nastave iz matične i područnih škola, razrednici i ostali predmetni učitelji su s učenicima tijekom nastave proveli različite aktivnosti čije su se teme odnosile na vodu i otpad. Program je završio pjesmom „Izvir voda izvirala“ koju su izvele „Zorkine zvjezdice“ u pratnji učiteljice Anite Novaković.

„Ima puno vode u svemiru bez života, ali nigdje nema života bez vode.“

                                                                          S. A. Earle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Galerija fotografija:

 [više]

Klokan bez granica

Autor: Elvisa Sekulić, 22. 3. 2024. 15:43

Međunarodno matematičko natjecanje „Klokan bez granica“ je natjecanje koje se održava pod pokroviteljstvom Hrvatskoga matematičkog društva. Ciljevi su ovoga natjecanja popularizacija matematike, razvijanje zanimanja za matematiku i prirodne znanosti te logičko i kombinatoričko mišljenje. Ove je godine 26. „Klokan bez granica“ održan 22. ožujka u 632 osnovne i 90 srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Ukupno se natjecalo 36 647 učenika.

U osnovnim su se školama učenici natjecali u šest kategorija: Pčelice - 2. razred, Leptirići – 3. razred, Ecolier – 4. i 5. razred, Benjamin 6. i 7. razred te Cadet – 8. razred. Bodovni je prag za najboljih 10 % sudionika bio sljedeći: Pčelice – 40 bodova, Leptirići – 46.25 bodova, Ecolier – 73 boda, Benjamin – 71.75 bodova i Cadet - 78 bodova.

Svaki je učenik prilikom dolaska na natjecanje dobio „poklon za svakoga“, a 10 % najbolje plasiranih učenika dobilo je dodatne nagrade.

U našoj se školi natjecalo 66 učenika. Među 10 % najboljih sudionika plasirali su se David Brlek i Fran Hodžić u kategoriji Pčelice i Kata Jančić u kategoriji Ecolier. Učenici koji su osvojili utješne nagrade su: Lara Varga, Marinela Ratkajec i Ela Klišan.

Primjere zadataka i rješenja s ovogodišnjeg natjecanja možete pogledati na stranici matematika.hr.

Iskrene čestitke nagrađenim učenicima i hvala svima na sudjelovanju. Vidimo se nagodinu!

 [više]

Eratostenov eksperiment 2024.

Autor: Elvisa Sekulić, 19. 3. 2024. 15:46

Učenici sedmih i osmih razreda sudjelovali su u poznatome Eratostenovom eksperimentu 19. ožujka. Eksperiment se izvodi u sklopu Inspiring Science Education (ISE) projekta, a cilj je popularizacija znanosti i prirodoslovnih predmeta korištenjem postojećih e-learning resursa. Aktivnosti vezane uz ISE projekt u Hrvatskoj koordinira Hrvatska akademska i istraživačka mreža (CARNet).

Eratosten je starogrčki matematičar, geograf, putopisac i astronom. Napisao je mnogobrojne radove iz geografije, astronomije, matematike, filozofije, književnosti i etike. Smatra se utemeljiteljem geografije. Uz njega se vežu mnoga otkrića: izradio je kartu ekumene sa sedam meridijana i paralela, približno je točno odredio nagib ekliptike prema nebeskom ekvatoru, duljinu dana i trajanje godine. Pronašao je postupak za određivanje prostih brojeva. Njegov je veliki uspjeh približno točno izmjeren opseg Zemlje. Suvremena mjerenja pokazuju da je opseg Zemlje po meridijanu 40 008 km, a Eratosten je izmjerio 39 600 km.

Naša se škola pridružila provođenju navedenoga eksperimenta. To je svjetski eksperiment u kojem se mjeri opseg Zemlje po meridijanu, kada Sunčeve zrake padaju na ekvator pod pravim kutom, a za koji su potrebni samo štap i sunčeva sjena.

Eksperiment je u našoj školi proveden 19. ožujka 2024. godine. Na mrežnoj stranici https://www.gps-coordinates.net/ pronašli smo geografski položaj Osnovne škole Zorke Sever (45.565826 N, 16.628754 E). Vrijeme je bilo oblačno te su učenici pristupili mjerenju tek kada se pojavilo Sunce, oko 13 sati. Izvršili su nekoliko mjerenja. Lokalno podne (12:01:14) odredili su pomoću web-based aplikacije NOAA Solar Calculator. Za provedbu mjerenja korišten je štap duljine jednog metra. Tijekom mjerenja učenici su postavili štap na školsko dvorište, a prema Suncu su bili okrenuti leđima. U razmaku od nekoliko minuta provedeno je više mjerenja duljine sjene koju je štap bacao. Izračunali su da je prosječna duljina sjene 109 cm. Kako bi izračunali kut upada Sunčevih zraka, učenici su koristili Geogebru, alat za dinamičku geometriju. Konstruirali su pravokutni trokut koji čine štap i njegova sjena te su očitali kut pod kojim Sunčeve zrake padaju na štap. Očitali su kut upada Sunčevih zraka od 47.47°. Udaljenost između naše škole i zamišljene škole na istom meridijanu na ekvatoru u državi Kongo su izračunali  pomoću Google Eartha. Ustanovili su da je udaljenost naše škole i zamišljene škole na ekvatoru 5 047.95 km. Nakon računanja opseg je iznosio 38 290.29 km, a izračunali su ga prema formuli 360° : kut upada sunčevih zraka = opseg Zemlje: udaljenost naše škole od ekvatora.

 [više]

Svjetski dan matematike i Dan broja pi

Autor: Elvisa Sekulić, 14. 3. 2024. 23:30

14. ožujka naša se škola ponovno uključila u obilježavanje Svjetskoga dana matematike i Dana broja pi. Ovaj poseban dan, posvećen fascinantnom i beskrajnom broju π, definiranom kao omjer opsega i promjera kruga, predstavlja simbol beskonačnoga istraživanja i znanstvenog napretka. S više od 62 milijarde poznatih znamenki, broj π nosi sa sobom duboke matematičke tajne, a njegove su najpoznatije znamenke 3.14.

Naša je škola Dan broja pi proslavila nizom edukativnih i zabavnih aktivnosti, potičući tako zanimanje učenika za matematiku na jedinstven način.

Učenici 8. c razreda istaknuli su se sudjelovanjem u međuškolskom Kahoot kvizu u kojem je Matej Faletar osvojio prvo mjesto. Ovo je natjecanje povezalo naše učenike s vršnjacima iz Osnovne škole Rajić i Osnovne škole Novska u kojem su pokazali svoje matematičko znanje na zabavan način.

Sedmaši su proveli sat matematike rješavajući kviz o broju π nakon zanimljivoga predavanja koje im je pripremila njihova učiteljica matematike. Učenici šestih razreda kreativno su pristupili zadatku osmišljavanjem pjesama nadahnutih prvom znamenkom broja π te su se okušali u rješavanju sudoku zagonetki.

Peti su se razredi posvetili izradi plakata i prezentacija o poznatim matematičarima i matematičarkama te o broju π koje su potom ponosno predstavili svojim školskim kolegama, šireći tako znanje i svijest o važnosti matematike u svakodnevnom životu.

Ovim smo aktivnostima željeli potaknuti kreativnost, zanimanje i ljubav prema matematici među našim učenicima te ih ohrabriti na istraživanje i upuštanje u izazove ovoga fascinantnog područja znanosti. Svjesni smo da su oni budući nositelji napretka i inovacija te ćemo nastaviti poticati njihovu strast prema matematici i znanosti uopće.

 [više]

Natjecanje u financijskoj pismenosti

Autor: Elvisa Sekulić, 1. 3. 2024. 23:38

Štedopis je po drugi put organizirao Natjecanje u financijskoj pismenosti – online kviz o novcu za učenike od 5. do 8. razreda osnovnih škola koje se održalo 29. veljače 2024. godine.

U online kvizu „Novac i ja“ na Kahoot! platformi sudjelovali su učenici naše škole raspoređeni u četiri ekipe:

  • Zorkići1 - učenici 8. b (Lea Vezmar, Paula Tomljenović i Ivano Brlek)
  • Zorkići2 - učenici 6. a (Marinela Ratkajec, Iva Brlek i Vanja Jozić) 
  • Zorkići 3 - učenici 8. c (Ela Klišan, Mihael Prebeg, Matej Faletar)
  • Zorkići4 - učenici 5. c (Andreas Maranić, Tin Sabadi i David Kolar).

Kviz se sastojao od 13 pitanja. Pitanja su bila usklađena s obrazovnim ishodima Programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Poduzetništva, Građanskoga odgoja i obrazovanja te Osobnoga i socijalnog razvoja za osnovne i srednje škole, ali i Nacionalnim strateškim okvirom financijske pismenosti potrošača za razdoblje od 2021. do 2026. godine. Djeca su u kvizu odgovorila na pitanja kako odgovorno upravljati svojim novcem, štedjeti i pametno ulagati, postaviti životne te profesionalne ciljeve i sl.

Štedopis, Institut za financijsko obrazovanje Zagreb je udruga koju su 2015. godine osnovali sveučilišni profesori, znanstvenici, novinari i poduzetnici s ciljem osmišljavanja inovativnih programa financijskoga obrazovanja namijenjenih prvenstveno djeci te mladima kako bi bili financijski uspješni i potaknuti na odabir poduzetništva za svoj životni poziv.

 [više]

Logo projekta

Autor: Elvisa Sekulić, 19. 2. 2024. 13:30

 [više]

Dan sigurnijeg interneta 2024.

Autor: Elvisa Sekulić, 1. 2. 2024. 13:28

Dan sigurnijeg interneta održava se u veljači svake godine kako bi se podigla svijest o sigurnijem i boljem internetu za sve, a posebno za djecu i mlade.

 

Kao dio ove godišnje proslave, potičemo sve - uključujući djecu i mlade, roditelje i skrbnike, učitelje i odgojitelje, kreatore politika, industriju i druge - da se pridruže "Zajedno za bolji internet".

 

Ovogodišnji Dan sigurnijeg interneta 2024. održava se u utorak, 6. veljače 2024. godine.

 

Na ovoj poveznici možete pronaći materijale za rad s učenicima.

 [više]

Božićno ukrašavanje učionice - djeljivost prirodnih brojeva

Autor: Elvisa Sekulić, 18. 12. 2023. 00:23

 [više]

Izrada virtualnog Fibonaccijevog muzeja

Autor: Elvisa Sekulić, 20. 11. 2023. 14:37

Izrada virtualnog Fibonaccijevog muzeja

Virtualna izložba:

 

 [više]

Svjetski dan pošte

Autor: Elvisa Sekulić, 9. 10. 2023. 14:20

Obilježili smo Svjetski dan pošte, 9. listopada 2023. slanjem kriptiranih razglednica.

Može biti slika sljedećeg: 2 ljudi, Ljudi uče i tekst

Može biti slika sljedećeg: Jedna osoba, učenje, dječja igračka i tekst

 

Svjetski dan pošte

 [više]

Govoriš li matematički?

Autor: Elvisa Sekulić, 26. 9. 2023. 14:05

U mjesecu rujnu/septembru obilježavamo Europski dan jezika, 26. rujna 2023. s aktivnošću "Govoriš li matematički?!".

 

U Wakelet kolekciji u nastavku ćete pronaći zanimljivosti o matematičkom jeziku te prijedlog aktivnosti koje možete provesti s vašim učenicima.

 

https://wakelet.com/wake/8dtMIceq8rA4VFJHTVzRM

 

Tijek, provedba i rezultati aktivnosti:

Radni list

 

Opis fotografije nije dostupan.

Opis fotografije nije dostupan.

Opis fotografije nije dostupan.

Opis fotografije nije dostupan.

 [više]

Govoriš li matematički?

Autor: Elvisa Sekulić, 26. 9. 2023. 13:50

U mjesecu rujnu/septembru obilježavamo Europski dan jezika, 26. rujna 2023. s aktivnošću "Govoriš li matematički?!".

 

U Wakelet kolekciji u nastavku ćete pronaći zanimljivosti o matematičkom jeziku te prijedlog aktivnosti koje možete provesti s vašim učenicima.

 

https://wakelet.com/wake/8dtMIceq8rA4VFJHTVzRM

 

Tijek, provedbu i rezultate aktivnosti:

 

https://wakelet.com/i/invite?code=yao97n2o

 [više]

Projektni partneri

Autor: Elvisa Sekulić, 22. 9. 2023. 12:56

Na sljedećoj poveznici projektni partneri su predstavili svoje škole:

Škole - projektni partneri

https://padlet.com/anita_corak/primjena-matematike-u9a1fe2gu2i6gi09

Naša škola se predstavila prezentacijom u Swayu: 

Osnovna škola Zorke Sever

 

Učitelji sudionici u projektu predstavili su se digitalnim alatom Canva:

Učitelji - sudionici projekta

 

Made with Padlet

 

 [više]

Plan projekta Primjena matematike

Autor: Elvisa Sekulić, 21. 9. 2023. 12:53

Rujan 2023. ( maternji i strani jezici )


• Upoznavanje učitelja i učenika suradnika u projektu (izrada padlet-a sa stupcima za svaku školu te se učenici i učitelji predstavljaju koristeći avatare)
• 1. Zadatak “ Govoriš li matematički?!” – Obilježavanje Europskog dana jezika, 26.rujna 2023.


Listopad 2023. ( domaćinstvo, financijska pismenost, zdravlje, medijska pismenost, priroda, jezici, IKT)


• 2. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu listopadu, npr. Međunarodni dan glazbe (1.10.), Europski tjedan kodiranja (7. – 22.10.), Dan zahvalnosti za plodove zemlje ( 16.10.), Svjetski dan animiranog filma (28.10.), Međunarodni dan štednje (31.10.),…


Studeni 2023. ( fizika, kemija, biologija, građanski odgoj, medijska pismenost, jezici, IKT)
• 3. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu studenome, npr. Svjetski dan izumitelja (9.11.), Međunarodni dan djeteta ( 20.11.), Svjetski dan televizije (21.11.), ….

.
Prosinac 2023. ( građanski odgoj, zdravlje, priroda, IKT)
• 4. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu prosincu, npr. Međunarodni dan volontera (5.12.), Međunarodni dan planina (11.12.),…


Siječanj 2024. ( IKT )
• 5. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu siječnju, npr. Europski dan zaštite osobnih podataka (28.1.),…


Veljača 2024. ( zdravlje, medijska pismenost, priroda, biologija, fizika, kemija, jezici, IKT)
• 6. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu veljači, npr. Međunarodni dan žena i djevojaka u znaosti (11.2.), Svjetski dan radija (13.2.), Međunarodni dan materinskog jezika (21.2.), Međunarodni dan rijetkih bolesti (28.2.), Dan sigurnijeg interneta, …


Ožujak 2024. ( svi predmeti povezani s matematikom + međupredmetne teme)
• 7. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu ožujku, npr. Svjetski dan matematike (1.3.), Međunarodni dan žena (8.3.), Dan broja Pi (14.3.), …


Travanj 2024. (jezici, sport, geografija, fizika, kemija, znanost, IKT)
• 8. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu travnju, npr. Međunarodni dan društvenih igara (11.4.), Dan planeta Zemlje (22.4.), Svjetski dan intelektualnog vlasništva (26.4.), Svjetski dan plesa (29.4.),…


Svibanj 2024. ( domaćinstvo, financijska pismenost, zdravlje, medijska pismenost, priroda, jezici, IKT)
• 9. Zadatak – Obilježavanje jednog od datuma u mjesecu svibnju, npr. Dan Europe (9.5.), Svjetski dan pisanja pisama (11.5.), Međunarodni dan muzeja (18.5.), Dan zdravih gradova (20.5.), …


Svibanj/lipanj 2024. – završetak projekta

 [više]

eTwinning projekt Primjena matematike

Autor: Elvisa Sekulić, 18. 9. 2023. 12:47

Primjena matematike je projekt u kojemu želimo učenicima pokazati da je matematika svuda oko nas. Kroz istraživanje I kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u kurikulumu predmeta Matematika kao I povezanost sa svim ostalim predmetima I međupredmetnim temama. Učenici od 5. – 8. razreda će obilježiti različite datume u godini kroz matematičke sadržaje koje trenutno usvajaju ili su prethodno usvojili. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u matematičkom području potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost.

 

Škole sudionice: OŠ Dobriša Cesarić, Osijek , OŠ Dr Dragiša Mišović, Čačak, OŠ Petra Preradovića, Zadar, OŠ Bartula Kašića, Zadar, OŠ Novska, Novska, OŠ Zorke Sever, Popovača, OŠ Kosta Abrašević, Beograd, OŠ Ivana Filipovića, Osijek, OŠ Moma Stanojlović, Kragujevac, OŠ Rajić, Rajić, OŠ Vladimira Nazora Vinkovci

 [više]

 



eTwinning škola

CERTIFIKAT EKO ŠKOLE

Microsoft Showcase School

 

CERTIFIKAT "AI ŠKOLA"

Jelovnik

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
s&t tableti
E-škole

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Korisni linkovi

CMS za škole logo
Osnovna škola Zorke Sever / Kolodvorska ulica 36, HR-44317 Popovača / os-zorke-sever.skole.hr / ured@os-zorke-sever.skole.hr
preskoči na navigaciju