2020-04-19 14:21:11

Primjer projektnih zadataka u nastavi matematike i njihovo vrednovanje

      Početkom mjeseca travnja, Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu za učitelje, nastavnike i profesore u kojima je dana preporuka za vrednovanje učenika. Jedna od tih preporuka odnosi se na izradu složenijih zadataka u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka, te se takav rad vrednuje rubrikom ili nekim drugim načinom koji jasno prikazuje elemente i kriterije vrednovanja.

     Primjer takvih projektnih zadataka, rubrike za vrednovanje i rezultate učeničkih radova možete pogledati u kratkom videu.

 

Ministarstvo znanosti i obrazovanja je objavilo i Primjere provjera i njihovog vrednovanja iz različitih predmeta (https://skolazazivot.hr/wp-content/uploads/2020/04/Dodatak-A-Primjeri-vrednovanja-nau%C4%8Denog-na-daljinu-v2.pdf) u kojim se nalaze i primjeri vrednovanja koje je pripremila učiteljica Elvisa Sekulić, učiteljica matematike iz Osnovne škole Zorke Sever i članica radne skupine za matematiku.

 

Izvor: https://skolazazivot.hr/upute-za-vrednovanje-i-ocjenjivanje-tijekom-nastave-na-daljinu/

   


Osnovna škola Zorke Sever